.

sådär, nu har jag lite rouge på kinden och mascara på fransarna :)
Håret är i hyffsad ordning och spray samt parfym är på!
Helt enkelt redo för att gå till bussen om en stund.
Skall gå om cirkus 10min. Bussen skall jag ta till torslanda torg
där skall jag vänta på Eva-lena som slutar, förhoppningsvis 10 i fyra.
Sen blir det fullfart till Mölndal för att hämta mitt paket med massa roligt grejs i.
Skall bli så kul att få allting!
Och jag skall kläcka nyheten för er snart, men jag vill komma lite längre först!
Sedan får ni ta del av mitt andra jobb som jag tror kommer passa mig perfekt!
Nej nu skall jag babbla lite med Mikael,ta en tablett för jag har värk
sån där värk tjejer får en gång i månaden .. I hate it!
Puss

Kommentarer
Du heter? Simone

Sv: jo absolut ska man göra det om man trivs med deras produkter, men där finns det också alkohol och sämre produkter beroende på vad man är ute efter :] Man ska pröva sig fram, viktigast för fet hy är non-alkohol och vitamin a,c,e :)

2009-06-12 @ 21:57:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0