gillar sofia :)

Tjenamors :)
Nu har vi hamnat i lägenheten igen men skall strax hem till mig.
Jag tänkte dra ett snabbt inlägg så att ni hänger med!
Midsommar firade vi hos Mikaels mamma på Tjörn. Det var lyckat
vi var ett lagom litet gäng men det bästa av allt var att jag hade med mig Fia
Jag gillar verkligen henner mer och mer för varje gång jag är med henne :)
Jag hoppas detta är början på nånting bra mellan oss två.
Vi försökte bli riktigt bra kompisar då båda "saknade" en riktigt bra vän
men det blev inte riktigt som vi tänkt oss .. Men nu är vi inte ansträngt oss
(så mycket) så funkar det riktigt bra! And I like it :)  
nu blir hon nog glad när hon får läsa mina söta tankar jag har haha.
Anyway, midsommar var mysigt. vi grillade och satt ute hela kvällen

Idag har vi, tro det eller ej, segat och ätit pizza! gör man nått annat dagen efter?
vi packade mickes bil full med grejer från hans rum osv och körde ner hit.
Sofia tog sin söta lilla bil och körde hem till sig.
När vi precis fått lastat in allting i lägenheten kom Mickes mamma och Matz
och hälsade på. Fick en hel låda full med "bra att ha grejer", så sött
Vi har fått ingredienser så vi kan baka kladdkaka för att hon vet att jag gillar de
grejer till tacos, en engångsgrill, disksvampar, bröd, konservgrejer, saft
you name it! och såklart en blomma hihi.
I fredags efter att jag åkt motorcykel ni vet, så kom mamma hem från jobbet
med en present också. Så nu har vi en inomhus grill! helt ballt, den skall provas
Men nu skall vi dra hem till mig och kanske ta ett dopp i den vedeldade tunnan
Eller så raggar vi upp en film, lite godis för min del och kryper ner under täcket
Hoppas ni får en bra fredags kväll


Kommentarer
Du heter? jess

Ha så kul!



/snyggjess

2009-06-20 @ 22:14:38
URL: http://jesybel.blogg.se/
Du heter? Fialia

åh härrrreejeesus ! här sitter jag och lyssnar om och om och om och oooom igen på din fina låt , goodbye is the sadest word , nä så tänker jag , undrar om lina hunnit uppdatera bloggen , men naaeh , de kan hon inte hunnit , men jo självklart ! OCH DE FINASTE INLÄGGET EVER !!! Blev helt tårögd . du är sååå bra . och jag har haft det helt underbart , som du säger , nu när vi inte anstränger oss så blir de bättre , man kan inte tvinga sig till att bli bra vänner , bara för att vi behövde de , nu blir detta sååå mkt bättre , allt känns bäst , och jag säger som du , jag tycker mer och mer om dig med! så go , så bra , så bäst ! TACK för denna helgen , tacka även mikael ! ni är så goa ! puss på er <33333 tack lina . !

2009-06-20 @ 23:28:20
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0