Great, just great

God morgon god morgon god morgon!
Igår var kanske världens bästa bloggdag.. för min del
Har ni inte sett hur snygg bloggen är nu? Igår kväll satt jag och fixade :)
Kolla vad gulligt det står när man skall kommentera då, kom på det själv
haha inte alls stolt, nej då!
Grejen är den att igår var det besöksrekord IGEN men stort denna gången!
13 mer än var det var i förrgår då jag blev helt överlycklig! Keep up the good work

Egentligen har jag inte tid att sitta här och tjöta om min blogglycka .
Jag har faktiskt saker att göra! och så har jag en buss att catcha
Halv ett bussen närmare bestämt, och innan dess skall jag vart ute med vovven
sminkat mig och gjort ordning håret. Men det hinner ju jag, no problemas

Jag fick fixat mina naglar igår med, så najs! Jag kollar på dom vad jag än gör
I spegeln, nu när jag skriver, när jag klappade hunden haha är man nöjd då eller?
Har dock inte tid att slänga med några bilder nu. Synd för er!
Men om jag flirtar lite med Micke så får jag kanske göras det sen, innan vi åker!
Om vi nu åker till Tjörn idag. Det är ingen som vet!  :)
Nej nu skall jag få i mig lite frukost, dock utan sex and the city idag! Buu
Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0