GT

Tja coolingar! :)
Idag har jag suttit inne hela dagen. Kan man inte tro men det är sant!
Jag har alltså en paus från allt solande idag. Fast min mage behöver lite..
Kanske lägger mig ute en pytte liten stund sen?
Annars har jag suttit här nere i vardagsrummet hela morgonen, så skönt
jag har öppet två av dörrarna och takfläkten är på så det är svalt här inne :)
Kanske därför jag hängt här hela dagen lång.
Domedagen är här gott folk. Kollade sista avsnitten på SATC imorse
nu har jag alltså plöjt igenom hela boxen! ingen enkel match but I made it!
Nu har jag på Gyllenetiders 25års dvd i bakgrunden. Sommaarfeelings kanske?
Tänkte ta mig något litet att äta nu. Skall äta lite mer sedan innan jag åker
Idag är det "nykonsultutbildning" på fashion house. de börjar redan kl 17:00
så jag skall möta Sandra på korsvägen vid 16:30. Skall bli kul!
Efter det är det möte och föreläslning som vanligt. Kände inte för det först
och det är värmens fel. Man orkar inte sätta sig på en buss in till stan
men nu har jag ändrat min inställning så det skall bli kul! :)

Jag kämpar emot min förkylning. Har tryckt i mig tre frukter! det borde ju funka?
Jag snorar som aldrig förr så man tycker att det snart borde vara slut.
Nej nu måste jag ha nånting i min mage!
Hej så länge <3



Kommentarer
Du heter? Tippie

Men tackdu!:)

Ja, usch på de! Tack, detsamma :)

2009-06-29 @ 13:39:14
URL: http://tippie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0