Hårlös kille!

Tjenixen! :)
Här sitter jag på badrummsgolvet och bloggar, haha
Jag håller min kära pojkvän sällskap när han duschar :)
Visst låter det mysigt? Skall ta lite hårborttagning på hans rygg
och innan man gör det måste man vara riktigt ren och fin.
Vet ni vad? Den funkar faktiskt! Riktigt bra till och med
Det är veet for men, en kräm man applicerar på håret som skall tas bort.
Sedan skall man låta det verka i 4 max 6min. Efter det "skrapar" man av
kräm och hår med spateln som följer med i förpackningen.
Sen går man in i duschen igen och voilá, en hårlös kille! haha

Efter att jag fått en hårlös och ren kille så skall vi laga mat!
Alltså jag har ju lagat maten här hemma nu det senaste
då pappa arit borta. Och mamma tycker absolut att jag skall visa pappa
att jag faktiskt kan laga mat!
Eller a, att jag håller på att träna! Så idag står jag för maten
med assistans av Mikael! :)
Jag tänkte sno lite rabarber av grannarna och göra en god paj
Slå det ni om kan? Grillat till middag med klyftpotatis och efterrätt.
Nu är han färdigduschad, dags för mig att rycka in som hårborttagare!
Ha en bra kväll, själv har vi inte bestämt oss riktigt för vad som händer ikväll
Men det löser sig alltid <3

Kommentarer
Du heter? Nina

det är fint med mig! :) själv då?



kramis

2009-06-14 @ 16:52:20
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Du heter? Emma

Kommer att följa serien! Den verkar ju bra efter de avsnittet man såg nu :)

2009-06-14 @ 20:27:47
URL: http://highlyplaced.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0