I'm waiting

My god det känns som att jag sakta men säkert smälter bort..
Är det inte helt sjukt varmt? Alltså inte ens i skuggan svalkar det?
Men jag skall inte klaga. Bara gnälla lite, det får man :)
Jag skall ju snart ner till havet så jag borde stå ut tills dess.
Idag kommer det bli en bra dag, det känner jag på mig!
Jag skall nämligen spendera dagen vid havet med mina favorit brudar
Kan det bli bättre? Sedan på eftermiddagen/kvällen nån gång
så kommer ju min loverboy hem från jobbet. Så skall jag äta med honom!
Ganska najs dag va? Jag har hört att det kanske skall regna till eftermiddagen?
Men för mig gör det ingenting. Tycker att det behövs lite regn nu.
Micke blev helt överlycklig när jag sa att det skulle regna. Han är inget fan av värme

jaha, så vad gör man när man väntar då? Mer än att blogga?
Jag vill ringa min moster men hon jobbar.. Får ringa ikväll eller nej torsdagkväll
Torsdagkväll får det bli. Då är jag antagligen hemma och kan ringa i lugn och ro
Jag vill ringa min chef oxå men även hon jobbar. Inte populärt att störa tror jag.
Men henne måste jag ringa idag vare sig hon är upptagen eller inte :)
Jag tänkte läsa lite bloggar medans jag väntar. Det är kuligt!
Ha en bra dag nu babes



Kommentarer
Du heter? anne

jo det är jävligt varmt!! fast idag är det ändå lite svalare tycker jag..

2009-06-30 @ 11:54:29
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Du heter? Tippie

Jasså! Tycker det är fint som det är jag ^^

2009-06-30 @ 11:54:57
URL: http://tippie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0