köksförkläde

Snart kommer mamma och Mickepicke hem från jobbet :)
Så jag skall sätta igång med maten. Lina står för middagen idag
Jag skall ha på mig ett av de nya förklädena vi fyndade på duka i helgen
Jag och Micke fjantade oss lite så vi skall ha varsitt i köket haha

Jag har även ett ärende att utföra idag, skall till salongen en sväng
Lämna mitt block med mina inbokade kunder! En order från min chef
Tänkte att mamma kunde komma hem i tid så att jag kunde köra ner
sen börja med maten. Men mamma har inte kommit hem i tid ..
Yeah yeah, det löser sig i slutändan!
Nu skall jag svepa in mig i förklädet, det är riktigt snyggt btw!
Wish me luck med maten, jag tränar fortfarande ni vet
Puss

Kommentarer
Du heter? Anonym

mamma kom visst hem itid slutar 16,30

2009-06-09 @ 18:37:13
Du heter? mamma

2009-06-09 @ 18:38:31

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0