lägenhetsljud

Godmorgon godmorgon :)
dags att gå till bussen. Tänkte gå i tid eftersom jag inte vet hur lång tid det tar
eller jag vet på ett ungefär men lika bra att kolla så jag vet.
så jag vet hur fort jag behöver springa dom dagarna jag är seg på morgonen.
det var helt okej att sova på en luftmadrass. den var riktigt skön, som en säng
men gud vad jag inte är van vid lägenhetsljud! jag vaknade ju av minsta lilla!
jag vänjer mig.
Nej bussen som sagt. hoppas ni får en fin dag allihopa
jag jobbar bara halvdag på salongen idag, så skönt
har läkartid kl 14:30. det skall med bli skönt!
puss hej

Kommentarer
Du heter? Nina

roligt med ikea! :D

2009-06-16 @ 12:05:47
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0