Life, here I come!

Det är ändå ganska skönt att ha tagit studenten, eller hur?
Jag tror det. Jag känner så nu iaf. Nu börjar livet lixom!
Man skall bara ha en gnutta tur och en aning om vad man vill i livet
så blir allting jätte bra :)
Jag har precis skrivit klart mitt CV och det blev grymt om jag får säga det själv
Nu står det dock still med mitt personliga brev .. Så jag tänkte ta en paus
Skall inte tvinga mig själv att skriva när det står still, det blir inte bra då

Snart är allting klart med anställningen på salongen, där blir jag timanställd
och skall börja med att jobba två dagar i veckan. Jag kan tänka mig att jobba 2-3 dagar där
och sedan 2-3 dagar någon annanstans. Så jag skall söka lite jobb nu i dagarna
men jag avslöjar inte vart förrän jag fått nått av dom, haha
Här siktar vi högt. Men det är lika bra. Sikta högt eller sikta inte alls!

Jag skall ner och äta nånting tror jag, men vad? Det är svårt med lunch alltså
Man är så himla van att bara traska till bamba. Dock är maten jag gör godare!
Efter jag har fått lite mat i magen skall jag börja plocka bland mina studentpresenter
som ligger kvar där nere på bordet så fint så jag kan gå och kolla på dom :)
Kanske får ruska runt lite i mitt rum så att allting får plats!
får se. Jag måste hinna kolla på sex and the city med, det är paxat!
Sedan skall jag koka potatis till middagen sen, skall leka mästerkock idag igen!
Puss på er


Kommentarer
Du heter? annika

haha, tack ! :)

oh , vart har du köpt den boken då?

2009-06-04 @ 15:10:30
URL: http://annikagustafsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0