Lina sitter i publiken

vi skiter i det där inlägget som inte gick att lägga upp.
Okej att jag fick till ett riktigt grymt inlägg men ni kan leva utan de :)
Har precis sminkat mig, är nästan redo för att åka och Micke står i duschen
Men efter att han duschat klart och fått på sig lite kläder, är han med redo.
En av de sakerna jag skrev förut var att jag vart hemma en stund på dagen
jag var ute och gick lunchpromenaden med min söta lilla vovve.
Hon blev lycklig när jag kom hem. Jag skall ha egen hund sen i framtiden
när jag blivit lite äldre, fått en fastinkomst och helt enkelt står stadigt på jorden.
För det är nått av det bästa som finns,att  mötas av sån lycka när man kommer hem!
Tills vidare får jag nöja med Mikael, han blir iofs också lycklig när jag kliver in :D

Nu är det nästan dags att åka hörni. Vi skall på sångkonsert nere på Vingen.
Det skall bli riktigt kul och mysigt. Tänkte köpa lite naturgodis att smaska på med
Alla kanske inte vet det men jag sjunger ju, solo, hos en sångcoach
Så egentligen skulle Lina också stått på scenen idag men jag har fått ta en sångpaus
så har inte sjungt på ett bra tag pga lite olika anledningar.
Men ikväll sitter jag i publiken och det ser jag fram emot! Man lär sig mycket där med.
Nu har han fått på sig alla kläder, så nu är det bara min klackar som saknas
Ha en bra kväll!
puss

Kommentarer
Du heter? Nina

tack sötnos! :)



kram

2009-06-18 @ 14:27:31
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0