maräng .. vad det nu heter

Pjuh, det blev pizza idag igen. inte okej! Åt det igår med på metaltown :)
Men då var det den enklaste lösningen lixom.
Nu har Benjamin precis tryckt i sig sin pizza, han kom hit för typ en timme sen
så jag micke och benji ska kolla på film och bäst av allt äta marängswizz!
Sexdrive tänkte vi se. Den skall vara kul har jag hört?!

Jag tog årets första dopp i havet idag! Härligt. Det svalkade gött kan jag säga
Även mamma och Mikael hoppa i. Tyckte det var riktigt starkt av oss.
Jag försökte jämna ut min bränna men vettifan om det lyckades så bra ..
Jag och alla andra på hela metaltown fick sånna sjukt snygga brännor!
ni skulle sett folket! Jag har efter min bikini och väskan jag hade över axeln.
Samt efter linnet. Är rejält bränd på kinderna, axlarna och överarmarna haha
Inte farligt asså men sådär charmigt röd ni vet.
Det är snart brunt, fint och utjämnat!
Nu skall jag gå in och vispa grädden till våran goda efterrätt, eller vad det nu blir.
Gott skall det bli i vilket fall som helst.
ha en go kväll :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0