Metaltown 2009

Helt plötsligt kunde man vara ute i solen, för det blåser storm!
Härligt! för mig gör det ingenting att det blåser. Imon får det gärna blåsa.
Helst så mycket som det gör nu, alltså nästan storm :)
Jag och Annelie var precis inne i stan och tog en svängom på Shock
vi bytte våra Metaltown biljetter till så snygga armband! Mitt första festivalband!
Det är värt att fira, så jag tänkte nog göra mig lite pannakakor till lunch
Hur gott låter inte det? Det kurrar i hela magen när jag tänker på pannkakor
Senare idag skall jag och mammsen ner till banken, vet att jag nämnt det innan.
Jag skall öppna två nya konton! Ett sparkonto och ett till mitt nyajobb som hudvårdskonsult
Najsbajs. På sparkontot kommer det hamna ca 2000kr med en gång. Härligt
 Jag ville ju åkt ut med båten idag ju men som sagt så blåser det ..
Får se sen efter vi varit på banken hur mycket det blåser då. Kanske kan ta oss en tur.
Just det, vet ni vad rediga Lina skall göra idag? Skriva in sig på körskola! Doobido
Det skall bli kul. Börjar bli lite taggad inför det här nu. Börjar känna att jag saknar en bil
Det måste ju vara så mycket bekvämare och framförallt roligare att köra bil överallt!
Nej men pannkakor var det. skall göra dom lite nyttigare med dinkelmjöl istället för vanligt
Ett enkelt GI-tips! Det är faktiskt gott och man blir mer mätt!
Ha en bra dag, jag längtar efter Micke! :$  Bara så att alla vet!
Puss


Kommentarer
Du heter? Johanna

Vilken körskola ska du gå på? =)

2009-06-25 @ 18:54:59
Du heter? Nina

trevlig kväll! :)

2009-06-25 @ 21:35:16
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Du heter? Anonym

Tacktack, jag är riktigt nöjd med uppförstoringarna! Det är inte fotopapper utan mer som en planch, om du förstår?

Jag beställde dem på extrafilm.se, där kan man även göra kanvasstavlor, jättefina! Ett tips om du ska skicka in kort på uppförstoring är att du först skickar efter vanliga kort (98öre st, för kort i vanlig stolek), när du då får hem korten på posten får du en kod så du på nästa beställning får 25% rabatt ;) smart va!

kram frida

2009-06-25 @ 23:00:06
URL: http://fridadavidssons.blogg.se/
Du heter? sanna

snygg blogg :)

besök min gärna.

2009-06-26 @ 11:01:43
URL: http://cherrysanna.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0