P is for perfect

Jag är precis hemkommen. Eller nästan, har hunnit tvätta bort min make
borsta tänderna och placerat mig i skräddarställning på överkastet.
Vilken kväll jag har haft. Så mycket info/utbildning och så kul!
Jag tror verkligen jag har hamnat i rätt bransch nu alltså. Herrejesus
Jag känner att jag bara måste berätta för er alla om mitt nya jobb!
Jag har börjat en utbildning inom hudvård och make-up och är nu
fristående hudvårdskonsult! Jag säljer och jobbar för företaget Mary Kay.
Har precis startat min egna verksamhet och håller på att komma igång.
Det är väldigt mycket nu i början men jag klarar av det finfint!
Jag har så bra stöttepelare kring mig, annars hade detta aldrig funkat för mig
så idag, nu ikväll, har jag varit på utbildnind och föreläsning hela tiden tills nu.
Det är så givande och så förbannat roligt! Här har jag alltså kollat utbildningar
make-up utbildningar för 60-70 000kr. Och får detta inbakat samtidigt som jag jobbar?
How perfect is that?

Ni kommer helt klart få veta mer om allt detta, det är så himla mycket och nytt för mig.
Men jag vet att jag kommer passa perfceft i den här rollen, jag trivs redan! Så skönt :)
Att jag är fullbokad på salongen imon med mina egna kunder är inte helt fel heller.
Skall bli så kul! Jag tycker det är så sjukt mycket roligare när det är mina egna kunder!
Det känns så himla bra på nått sätt. Att komma på morgonen och slänga upp mitt block
så ser dom att jag har fullt från 10-18 med bara egna kunder! Det är najs :)
Imon skall jag bla klippa och färga Sandra, så vi skall luncha tillsammans
Kanske får bli en snabblunch, har precis klämt in en klippning till vid 15tiden.
vi löser de! Nu tänkte prata lite med min sötasofia sedan skall jag sova
god natt på er



Kommentarer
Du heter? P is for Povel

Äntligen fick man veta vad du håller på med i min födelseort! Är det du som kommer bli rik eller? ;)

Men du vet väl att P står för Povel ;)

2009-06-23 @ 00:24:50
URL: http://psgveckor.blogg.se/
Du heter? Emma

Hej!

Nej, tyvärr så missade jag avsnittet i söndags och reprisen igår!

Men ska kolla på det på internet då jag får tid, var det bra då?

2009-06-23 @ 17:34:05
URL: http://highlyplaced.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0