rätt väder!

Vädret är precis så som jag vill ha det idag! regnigt och ruggigt
På morgonpromenaden med vovven fick jag använda mina nya stövlar
som är snygga!
Det bästa av allt är att jag fyndade dom, det är inte dåligt för att vara mig
Dom har kostat hela 549kr men dom blev mina för ynka 299kr haha
det var lite kul, jag drog med Sandra i 3 skoaffärer innan vi kom till dna
jag var på jakt efter sandaler med nitar på och kommer ut med ett par stövlar?
Men så är det att vara i stan med mig, jag är full av överraskningar!

Det som står på mitt schema idag är följande:
Just nu tänkte jag lägga lite papper runt ömtåliga grejer i "flyttlådorna"
Jag och Micke har nästan tre fulla lådor med grejer nu.
Nästan allting är mitt. bara. Men det finns faktiskt en anledning till de
När jag fyllde 18 fick jag massa "flytta-hemifrån-grejer"
och jag kände att det känns lite dumt att jag invaderar lägenheten med mina saker
men så sa Mikael att: du har väl inte fått de för att de skall stå här och damma?
Och han har så rätt! Mina snyggsnygga champangeglas tex kan stå och se snygga ut
Men senast igår fick jag ett litet "sammanbrott" igen när jag packade ner grejer från mitt rum
men jag har så otroligt mycket grejer. Som ljushållare tex, jag kan inte ha framme alla
för det får inte plats. Så jag lägger undan och byter lite då och då
Istället för att jag skall göra så kan väl Micke få ha några i sin lägenhet?
Så visst behöver jag inte få sånna ångestanfall? eller vad man nu skall kalla dom.
förövrigt skall jag stryka lite grejer för mamma med, snäll flicka som jag är :)
Jag skall förbereda maten här hemma för 16:45 blir jag hämtad av Eva-Lena
Hon har lurat med mig på någon sminkkväll i Mölndal. Skall bli riktigt kul
Det är Marykay som håller i det (eva-lena är konsult) och vi skall sminkas
eller vi skall sminka varandra men bli konstruerade!
På tisdag på salongen har jag själv ett sminkjobb att utföra så detta passar bra!
Nu borde jag sätta igång och inte skriva en hel novell.
Hörs nog sen
Ps. jag skall plåta mina snygga stövlar med, I promise! <3

Kommentarer
Du heter? Povel

Jag vill se dina stövlar!

2009-06-10 @ 17:35:05
URL: http://psgveckor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0