som förr i tiden

Good morning sunshine! :)
När jag var yngre och inte sov så länge på morgonen under sommaren
så åt vi alltid frukost på baksidans altan i skuggan för att värmen är så skön.
Precis där sitter jag nu och äter min yoghurt och müsli med vovven bredvid mig.
Det är så skönt! Man sitter här och småfryser lite grann trotts att det är 20grader ute
Fattar ni de eller? Klockan är bara 9 på morgonen och det är redan 20grader.
då tänker vi såhär, att idag under dagen skall tempen ligga på kring 27
med alla de tusen människor omkring en inne på metaltown blir det ca 40grader varmt
Så jag hoppas det blåser idag med. Det känns som att det redan börjar blåsa på :)

Nu har vovven fått mat hon med så nu skall vi gå en liten morgonsväng
Är jag inte duktig som ställer klockan för att gå ut med vovven i tid?
Fast det är skönt att vakna efter att man sovit typ 8-9 timmar. Man är pigg då :)
Efter promenixen skall jag börja tagga inför metaltown!
Typ duscha, bestämma helt och hållet vilka kläder jag skall ha och sådär.
Ha en bra dag om vi inte hörs sen.
Tänk på att jag rockarloss hela dagen lång, är inte hemma förrän inatt nån gång
Sover nog i lägenheten med Micke då.
Puss


Kommentarer
Du heter? Fialia

haha vi fick två autografer i brist på allla andra gånger eller ?;) HA JÄVLIGT KUL IKVÄLL !! OCH SVETTAS SÅ MKT DE BARA GÅR;) haha .. !! VET DU !! I BILEN ! idag , nu hem från stranden så kom SOMMARNATT ?????? VA ÄR ODDSEN ?? jag höjde till max och sjöng som en galning , annika trode jag va dum i huvudet , hahahahha !!!! DU SKULLE VART DÄR !!!

2009-06-26 @ 15:43:48
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Du heter? Nina

hihi tack så mycet!! :)



kramis

2009-06-26 @ 16:32:43
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0