godkväll

Godkväll på riktigt denna gången! Nu har jag varvat ner lite grann.
Sitter här i min brors rum. det är så skönt att han inte bor här längre
han är ibland hemma på helgerna men annars pluggar han i halmstad.
Jag och mamma använder hans rum till fullo skall ni veta!
Hans skrivbord är vårat "pysselbord" och förövrigt mitt databord! Me like it :)

sitter här och chillar, lyssnar på musik och gäspar!
Har varit en hård dag på salongen. Haha där tog jag i en aning
men jag har haft fullt upp hela dagen, men bara trevliga och söta kunder!
Har varit en riktig bra dag på jobbet helt enkelt. Är nöjd! Och rik haha
Är man lite störd om man lyssnar på en jullåt och längtar lite?
Även om låten är riktigt riktigt fin och vacker? så knäppt är det väl inte?
Bra, tänkte väl det. För det är nämligen precis vad jag gör just nu!

Men den är snart slut och nu skall vi ha siktet inställt på sommarsommarsommar.
Gud jag gäspar ju som aldrig förr. snacka om att jag är en latis!
Jag var inte på salongen förrän 10:20 ungefär. Iofs var det jag som larmade
kom inte därifrån förrän vid 7. Så nog har det varit en lång arbetsdag alltid
Gillar inte att man är i kontakt med så mycket vatten i jobbet.
Det känns i mina händer efter en dag på salongen, de blir så torra!
Och så löser man typ upp sitt nagellack och det är inte okej.
Jag funderar starkt på att göra en koppvarmchoklad och kolla på satc
Känner för att ha lite avkopplande mys faktiskt.
Jag tänkte att istället för att berätta vad jag och Micke köpt till lägenheten så visar jag
Får jag tid tar jag kort imon eller på onsdag kanske.
imorgon blire stan och träffa odén, tror jag?! Sedan laga middag sen Markoolio haha
Skall dra mig nu är för trött för det här
Ha en bra kväll!






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0