snarksnack

Okej, två och ett halvt avsnitt senare av sex and the city
är det dags för Lina att krypa ner under sitt täcke och sova.
Är inget vidare trött egentligen, men jag känner för att mysa lite till :)
Har ju haft en rejäl mysdag idag. Har varit så "mysig" att jag inte ens
plockade upp diskmaskinen haha. Det var faktiskt inte meningen
Mamma påminde mig då hon själv stod och plockade upp den!

Påtal om mamma. bli inte arg nu mamma för att jag avslöjar detta ..
Men jag hör hur hon snarkar så sött inne i sin säng
Och jag har funderat många nätter på folk som snarkar
Som ni kanske vet så snarkar Mikael oxå och jag är en lättväckt person
Kanske ingen bra kombo, men det räcker att jag säger "älskling"
Så vet han precis vad det handlar om så snarkar han inte mer.
Ibland får jag dock säga älskling väldigt många ggr på en natt men det har
blivit väldigt mycket bättre på senare tid. Well, det var inte Mikael vi skulle prata om nu!
Utan om snarkande personer. Är det inte jobbigt? Det låter som att dom kämpar
alltså andas så himla ansträngt. Gör ni de?
Om jag hade snarkat hade jag nog väckt mig själv eftersom jag får panik
om jag inte kan andas genom näsan. Jag hade antagligen vaknat upp i chock!
Nu blev jag trött och sängen väntar faktiskt på mig!
Hoppas ni haft en mysig fredagskväll. Det har jag minsann haft!
Snart kommer pappsen hem med, från Norge alltså. Dom skulle komma vid 12 snåret
sov gott nu




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0