varm

Har precis lagt upp lite bilder ifrån midsommar på FB.
Tänkte lagt upp några godingar här med men jag blev så himla trött
och datorn vill inte rikitgt mer. Den är jätte varm och vill sova den med (?)
Innan jag lägger mig måste jag snyta mig! Usch, måste bli frisk i veckan
Nu får inte jag och Micke smitta varandra mer. Är det förstått älskling?
Orka var förkyld och snuvig mitt i högsommarvärmen? Nej!
Sa jag förut att jag och Mickepicke åkte ner till havet för ett härligt kvällsdopp?
Det gjorde vi i vilket fall som helst. Himla mysigt :)
Jag vill pierca mig nu! Min läpp skriker efter ett hål, haha
Jag har dratt mig från att ta om hålet i läppen bara för att det gör ganska ont
men vafan, lite smärta har ingen dött av? Inte sån smärta iaf. Det är så värt det
Äsch, skall inte tjöta om det mer, saknar det och snart sitter det en mojj där igen.
Nu är det dags att sova. Utan Micke, tyvärr. Får krama kudden istället :)
sov gott



Kommentarer
Du heter? ammizz

min dator blir sjukt jobbig när den blir varm :/

2009-06-29 @ 00:44:17
URL: http://ammizz.blogg.se/
Du heter? Tippie

Nej usch va jobbigt att vara förkyld i den här värmen! Krya på dig stackare :/

2009-06-29 @ 01:43:20
URL: http://tippie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0