varma kanelbullar

det blev ingen öde ö för oss idag. Det blåste för mycket ..men det gjorde ingenting, för precis när vi kom hem till min altan
gick solen i moln och det blev svinkallt. Alltså inget bra öde ö väder!
nu sitter jag på golvet i lägenheten igen ..det finns en anledning till varför jag sitter på golvet varje gång jag skriver. Vi har ingen router till bredbandet än så jag måste ha i sladden, alltså måste jag sitta på samma plats.
Jag och micke skall snart äta varma kanelbullar. så jävla gott! Sånna där frusna som man slänger in i ugnen i 10min. Han håller på att packa upp grejer ur mina lådor nu, jag vill också hjälpa till så mer skriver jag inte idag.
Vi åt as god grillad mat hos mig förut. Det är verkligen det bästa med sommaren!
Ha en fortsatt bra kväll babes, skall nog kolla på filmen sen ikväll

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0