vuxenpoäng

Godmorgon :) eller hej kanske passar bättre?
Vi har ju varit vakna sen elva, ätit frulle och är klara för att åka
Vi ska till mitt kära göreborg :)
Jag och Micke skall samla vuxenpoäng idag må ni tro
Vi skall in till stan och kolla på tapeter och inredning, skall bli SÅ kul!
Vi skall till Duka och kolla om vi hittar nått snyggt. Hela den kedjan skall ju bort
så det är stor utförsäljning där.
Ikväll blir det nog ut på krogen, drick öl och kolla på fotboll!
Lät inte de där väldigt killigt? Men ni vet, det bor e man i oss alla haha
Jag var lite av en pojkflicka när jag var liten .. men det tar vi en annan gång! :)
Nu skall vi kila. Tror ni jag kan få Micke att fika idag med?
Wish me luck. Jag hoppas verkligen vi hittar nån fint!
Ha en bra dag
puss

Kommentarer
Du heter? Johanna Månsson

Redken tävlingen är nu avslutad, se efter om just du vunnit!



Tack för att du tävlade!

2009-06-07 @ 15:32:33
URL: http://johannamansson.com
Du heter? Nina

tack sötnos! :)



kram

2009-06-08 @ 19:37:37
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0