ZzzZ

Nu är det kvällen och dags att sova för min och Mickes del
Jag lägger mig också såhär tidigt, för hans skull .. hans klocka ringer 6
Jag hör allt hur han ligger och snarkar inne i min säng redan
han kan verkligen somna överallt, när som helst och det tar 3 sek.

Middagen blev lyckad, både mamma och mickepicke tyckte det var gott
och Mikael åt så hans mage blev en stor boll. Gott tecken va?
Vi har precis packat ner lite grejer i flyttlådor och bara myst av tanken :)
Men jag fick ett litet sammanbrott, jag packade ner lite av grejerna från rummet
de kändes läskigt och jag insåg att jag börjar bli lite nervös.
Men det är en ganska skön nervositet, tror jag ..
Äsch, jag skulle inte skriva så mycket utan mer bara säga godnatt!
Vi hörs imorgon, då har jag roliga grejer för mig på kvällen serni :)
Godnatt

Kommentarer
Du heter? Emma

Åh bra-nervositet är bäst!!! =) Sov gott!

2009-06-09 @ 22:17:53
URL: http://lackert.webblogg.se/
Du heter? Mikael

du kan vara en boll! <3

2009-06-12 @ 07:34:32
Du heter? Lina

Vadå en boll? :D

2009-06-12 @ 12:14:42
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0