fullspäckad dag

Usch det blåser sådär läskigt ute, det viner i våran spis
Tycker det ljudet är så kusligt . Sen är jag nog lite av en mes med haha
sitter nere i vardagsrummet faktiskt, hade sällskap av både mamma och vovve
men det slutade med att dom somnade bredvid varran , så sött
kameran ligger där uppe så det blev inget mer med det
Hur om helst så vaknade dom till och gick upp och lade sig
Vilket är precis vad jag skall göra nu. Är väldigt trött, trotts att jag vilat idag
men jag mår förtillfället inte bra alls så sömn är något jag behöver
Kanske ringer läkaren eller sjukvårdsupplysningen imorgon ..
Skall försöka stå ut tills på måndag, då de är dags att träffa herr kirurg.
Snälla allihopa, håll tummarna så jag får mitt operationsdatum då!
Skulle kanske få mig att må lite bättre , men antagligen bara lite .
Nej usch , inget mer snack om den jävla sjukdomen nu

Var meningen att det skulle bli ett kort inlägg eftersom jag skall hoppa i säng
Tänkte meddela att jag har en fullspäckad dag framför mig imorgon.
Skall till kuratosn imon på morgonen (samtal nummer två), innan salongen
sedan raka vägen dit för jag är fullbokad med kunder imorgon!
Allså helt egna kunder , skall bli så himla roligt!
Imorgon skall jag bita ihop så hårt jag bara kan
för jag har tänkt att hålla hela dagen och prestera bra klippningar osv :)
Det är mitt mål!
Sedan skall mamma och pappa gör min favorit mat, så jag blir lycklig
Hoppas, till skillnad från idag, att jag kan få i mig lite av maten
Men nu är det sov dags
god natt
puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0