kommentarer!

Wiie, jag älskar kommentarerna, blir så glad av dom så det är inte klokt
Tänk dom som får över hndra kommentarer varje dag .. Lite avis
Nu har jag precis haft mysstund med min vovve, hon kom nämligen upp till mig
Hon kände väl att jag hade en bulle med mig, falskt kan man tycka
men denna gången stannade hon kvar och sover nu bredvid mig :)
Så jag tycker bara det var gulligt. Vi skall krypa ner under täcket nu
och jag själv skall hoppas på att hon sover här hela natten!
Imorgon är det jag som läser igen svenskahäftet!
Är det bara Lina Petersen som inte läst alla texter inför nationella på torsdag?
antagligen inte, vilket känns jätte skönt!
Tack Erica för din fina kommentar! Blev super gladis, kommer somna med ett leende nu
Och det får mig att tänka på Anneli, jag skall ha bilder av dig!
på det fina jobbet jag gjorde med ditt hår .. Det har vi faktiskt en deal på!
Hur som helst, nu är det läggdags!  God natt
puss

Kommentarer
Du heter? Annelie

Du är ju aldrig inne på msn smatidigt som mig :P Men jag kan maila dom om du vill :)

2009-03-31 @ 18:25:28
URL: http://barnutanben.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0