mer fredagsmys åt folket!

Hejsan hoppsan :)
eller gokväll känns mer passande att säga eftersom klockan passerat åtta
haha vad nördigt det där lät. Skit samma. Alla har vi en liten nörd i oss :D
Alltså, inte mycket mer att säga än att Patrik Lernberger var helt outstanding!
Jag tyckte han var helskön och grym, Blev inspirerad och det var väl meningen
Jätte duktig kille och snygga modeller. Inga bilder dock , om jag inte lyckas sno..
Men denna visning eller "event" fick verkligen igång mina tankar och ideér :)
nu är det mys med älsklingen, te, bullar och så skall det låta!
sedan blir det nog en film och ännu mera fredagsmys
Fredagsmys hade vi ALLTID när jag var liten, Varje fredag vid disneydags osv
vi åt alltid middag framför tvn och kollade på det och programmen efter disney.
sån himla bra tradition tycker jag. gillade den skrapt!
Skall nog försöka införa den igen. Har ju börjat lite smått med mikael nu ikväll haha
MER FREDAGSMYS ÅT FOLKET! 
Ha nu en riktigt bra kväll allihopa
Puss på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0