the it bag

Hej igen :)
Nu är det egentligen kvällsdags men jag bara måste visa er väskan
ni vet den jag har fallit pladask för totalt!
Det som stör mig är att den inte var lika snygg på bild som i affären ..
Men det kanske är bra. Huvudsaken är ju att jag gillar den
den är stor vilket betyder att det får plats massa skit i den :D
och den är färgig, jag behöver lite färg i min tillvaro
och den kan ma ha till stranden i sommar! Alltså en grym väska!
Billig var den också, passar mig perfekt!

Lindex, 199 kr

Kan också nämna att jag och mamma satt nyss och lipade som galningar
herregud, Greys antatomy säger jag bara!
idag kom det tårar i ögonen tre ggr tror jag, haha
Men det är en himla bra serie! Vi har följt den since day one så att säga
nu skall jag sova. Tidig morgon imon och en lång lång dag
Men efter skolan som jag förhoppningsvis överlever (snälla, ingen magont imon)
så hämtar Micke mig och sen vet man aldrig vad som händer!
Mat skall vi äta iaf frågan är vart. Vi kan äta hemma älskling
vet att du sitter på jobbet och läser detta nu, men vi löser det som allt annat :)
Förresten, skall nog börja säga Micke lite mer. Det är ju himla gulligt!
som sagt, sov gott
puss

Kommentarer
Du heter? Johanna

Men åh.. väskan är ju super fin! =)

2009-03-18 @ 22:35:29
URL: http://lalai.blogg.se/
Du heter? Johanna

sv; Jag måste nog också kolla in hur den där väskan ser ut irl (a)



Hur går det för dig med körkort? =)

2009-03-19 @ 22:30:53
URL: http://lalai.blogg.se/
Du heter? Johanna

Aa, okejje. Det kommer de med =)



Hoppas du blir nöjd med väskan!

2009-03-20 @ 17:15:19
URL: http://lalai.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0