Bästis sökes?

Alltså jag gillar bloggen, jätte mycket men ibland är det lite jobbigt att
alla i min närhet läser det jag skriver. För ibland vill man bara skriva av sig
Och det man då vill skriva kan ge komplikationer osv och det orkar inte jag.
Så jag håller det för mig själv trotts allt.
Överlag vill jag ju skriva saker som jag vill att ni SKA läsa, så dessa få gånger
jag har något som bekymrar mig kan jag hålla för mig själv.
Hade varit skönt med en riktig vän man kan lita på vid sånna här tillfällen
Kan man söka efter en sådan på eniro kanske? sätta ut en annons nånstans?
Det skulle väl se ut ungefär såhär:
Bästa kompis sökes! Du skall vara i åldern 18-20 år och helst skall du vara tjej
trevlig, social och glad (vem vill inte ha en sådan bästis)
pratglad , gilla att prata om allting mellan himmel jord.
så som killar, kläder, smink, skolan, fester, framtiden, livet.
etc etc etc ..

Orkar inte beskriva hur en bästa kompis skulle vara, för det vet väl alla :)
och detta är ju inte ens annons på riktigt.
nu kanske ni tror att jag inte har några vänner alls, gosh det är fel!
Jag har hur många underbara vänner som helst. Ni betyder massor
men en sån där bundis ni vet, sån man hade när man var liten .. Visst skall man ha en sån?
Vill som sagt inte skriva upp för mycket här i bloggen men det finns en person som
jag saknat mycket och vi håller på att falla i våra gamla mönster igen som bästa kompisar
Du vet säkert vem du är när du läser detta, känner det på mig :)
So if  we'll keep up the good work , vet jag att vi blir bäst igen :)

Det där jag just skrev kändes ganska patetiskt haha men i min blogg delar jag med mig
av mina tankar och det som kretsar i min lilla skalle. Thats it :)
Imorgon kära vänner smäller det!  Fattar ni det?
Nä inte jag heller. Jag skall träffa herr Kirurg och sedan vet man inte vad som händer
Denna dagen har jag väntat på i evigheter och så är den här imorgon. Hjälp!
Men alla håller väl tummarna för att jag får ett operationsdatum imorgon? 

Nä jag skall nog inte skriva mer i bloggen idag.
Har bara massa saker i huvudet som snurrat runt där hela helgen
och dom skall inte komma ut i bloggen för det blir bara jobbigt då ..
Så om man skulle ta och göra något annat kanske :)
Har varit en seg men bra helg iaf, så mycket kan jag säga
Hörs imorgon antar jag
Puss på er

Kommentarer
Du heter? DuvetINTEvem!

Hej, jag vill bli din bästis!

Jag är en go kille på 19år. Jag kan prata om det mesta, delar med mig av mig själv! Jag kan prata om killar och tjejer! Kan prata om smink...eller det kan jag kanske inte alls, vet ingenting om'et! Men kan lyssna till det iaf:D haha! Sen kan jag prata om allt annat som finns på våran jord! Jag har en del plats kvar i min hjärna för en massa prat!

hohohoho! :D



Hoppas de gick bra hos kirurgen (eftersom detta är skrivet idag 30/3)

:D

2009-03-30 @ 18:16:40
Du heter? Anonym

Det var ett svar till din IKKE "annons" :D

2009-03-30 @ 18:19:47
Du heter? duvetvem :)

jagh vill inte ta åt mig alltför mkt gumman men jag vet att det snart kommer bli som det en gång varit!för vad vore världen utan en bästa kompis som man vet finns där i vått och torrt? vår vänskap har bara legat på hyllan ett tag och nu tycker jag att det är på tiden att den byggs upp igen !

jag finns här för dig och det hoppas jag att du vet :)

2009-03-30 @ 19:58:28

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0