första men absolut inte sista

God eftermiddag sweeties :) Den hälsningsfrasen har jag nog aldrig använt
Men nån gång skall väl vara den första? :)
Alltså jag undrar en sak. Hur kan man fastna så hårt och länge framför GH?
Under eftermiddagen som gått har hela min familj spelat förutom jag och pappa
och i familjen inräknades idag Mikael. Han har suttit där i ca 2 timmar nu.
Under denna tiden har jag lusläst min veckorevyn,ätit en skål havrefras och mjölk,
läst lite bloggar som jag gillar att hålla koll på och nu skrivit några rader i min egna blogg.
Vem har utnyttjat dagen bäst? Jo lina lina lina
Jag väntar på att maten skall bli klar med! Den har jag sett fram emot enda sen imorse
när jag såg vad det skulle bli för gott. Pappas fisksoppa slår nästan ALLT!
Han gör inte efter nått fjuttigt recept utan gör nya varje gång men dom blir alltid lika goda!
Aoli och lite bröd till det kommer bli perfekt.
Jag är godis sugen med, bara för att ha nånting att skylla på så är det faktiskt mensen fel ..
Mikael sa att vi kunde åka och köpa godis sen, får se när det händer bara haha
Han och brorsan sliter sig väl när maten blir klar ..   we will see :)
Nu låter de som jag klagar värsta, men mikael när du läser detta, ta det med en nypa salt ;)

Angående håret så är det nu ganska schysst blond på det, inte gult längre, känns bra!
Men kvalitén är SÄMST! sämst sämst sämst. Hade oturen att bli några hårstrån fattigare
eller inte bara några ut ganska många :(  Hemskt men det är ingen fara!
Kanske ska klippa den "långa sidan" lite kortare så att det inte ser så tunt ut längst fram
inget man tänker på så direkt men jag gör. Men det har snart växt ut. Så oroa er inte! :)
Skall nog sattsa på "bomben" Johanna gör lite reklam för på sin blogg. Kan bli najs!
Håll bara tummarna att det håret som blev skadat redan har lossnat nu så jag slipper
bryta ihop nästa gång jag tvättar håret. Okej?

Om man skulle ta och avsluta. Kvällen igår blev lyckad men den kunde slutat bättre
Nästa gång vi skall ut ska vi ha bestämt vart vi skall så vi slipper allt vel
men tack allihopa för en grym kväll. Hos Sandra var det najsnajsnajs :)
När vi snurrade runt på avenyn kom vi iaf fram till något vettigt
tror det var jag som fick ur mig " första men absolut inte sista gången brudar"
så det kör vi på :)
Snackas om utgång idag men vettifan om jag pallar det alltså
Bio hade varit jätte mysigt men det blir nog filmkväll hemma med Mikael
Mamma ville ha sig hos henne ikväll med så vi får se :)
Ingen vet hur det slutar helt enkelt!
Mitt och Mikaels uppdrag blev dock inte av ikväll. Kanske skönt?
Men ha det bra, nu skriver jag bara massa skit ändå
puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0