sömn träning

Har jag sagt att måste-ha-väskan är min nu? :D
Jag har bara haft den i tre dagar men redan fått en massa kommentarer
Av människor jag inte trodde skulle bry sig om jag köpt en ny väska
Så, där gjorde jag ett riktigt bra köp! Bra Lina!

Imorgon är det måndag igen .. sucks
men egentligen inte, imorgon händer det lite grejer ut ifrån det vanliga
skall upp kvart i 6 för att åka till sjukhuset halv 7 med pappa som stöd :)
Skall lämna prover, tror det är fyra olika jag skall lämna
antar att det är blod man lämnar? Jag har ingen aning men det märker vi
Och om jag får vänta länge innan skolan börjar eller om jag blir sen märker vi också
sen blir jag garanterat inte .. Provtagningen börjar 7:15 och jag börjar 8:40
Jag tror det kommer gå skit snabbt medans mamma tror eller säger att det kan
vara så att många skall lämna prover osv. Vilket kan ta tid.
Hur som helst vi får se imorgon!

Usch det börjar blåsa riktigt mycket ute nu, skal blåsa upp till kuling imon
och regna! Fy, jag som trivdes så himla bra i vårvädret ..
Men det kommer, det kommer .. Den som väntar på nått gott?
Fastän klockan är tidigt skall jag faktiskt hoppa i säng
kommer antagligen somna som en prinsessa för jag är riktigt trött
Sov hos Sandra inatt och som vanligt när jag sover borta (förutom hos mikael nu förtiden)
så sover jag dålig. Eller jag vaknar ofta och när jag väl sover så sover jag inte bra
jag vaknar av minsta lilla och blä, får träna på det där!
Hade det very nice med sandra igår iaf, haha gud vad de där lät
men låt mig förklara :)
Vi gick och handlade mat, efterrätt och lite godis
Det blev ost&skinkpaj och en bacon&broccolipaj . Sånna där mini pajer ni vet
in i ugnen med dom tillsammans med mini baguetter och sallad till de :)
Bobs blandsaft hallon (gissa vem som valde den) och godis!
Kollade på tv , pratade, kollade på en film, kollade på tv tv tv och tv
en jävla massa tv, men det var skönt, jag kollar så sällan på tv
Sen lade vi oss vid 4 , då hade vi kollat klart på tvn haha

Annars har jag varit med min prins idag :)
Vi gick en promenad idag med, inte tjörn runt eftersom vi var hos mig men hyffsat lång ändå
Sedan har vi haft det så mysigt, legat i sängen och kollat både på gossip girl och Wiped out
Drack te och åt lite nötter också. Har kommit in i en te period igen, I love it
Men hey, nu är det läggdags. Blev ett jäkla långt inlägg. Ursäkta mig :)
Sov gott allihopa
puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0