solen i ögonen

Tjolahej Tjolahopp :)
Sitter i en av fåtöljerna i vårat mysiga vardagsrum. Omväxling är bra har jag hört!
Har även för ovanlighetens skull lagat middagen idag!
Den blev himla god skall jag säga er! Gjorde kanske världens godaste köttfärssås
Slå det om ni kan! jag gjorde ju såklart inte efter recept, slängde ihop det på en höft
så brukar alltid mamma säga om jag frågar efter något speciellt recept.
"Mamma hur gör du? Njae, lite lagom av allt. slänger ihop det på en höft du vet"
Hur som helst blev min middag till familjen jätte god och nu är jag proppmätt :)
Skall ut och gå en powerwalk med stavarna om en liten stund
det är nånting jag måste komma igång med igen, har varit dålig nu de sista
men det är inte jätte kul att gå och vandra när vädret är som det är
eller magen är som den är. Men jag skall pusha mig själv lite
har man kommit igång och kommit in i det lite är det ingen fara!

Har glömt nämna en sak här på bloggen
Måndag den 30/3 skall jag till kirurgen!
Och nu på måndag, vilket datum det nu blir skall jag dit första gången
och ta massa prover. Typ 6 olika, så kirurgen har svaren när jag träffar honom
Sen på fredag, den 27/3 skall jag till kuratorn för andra gången.
Sen är det väl bara operationen kvar!     pjuh..
En rolig grej som händer nu på fredag är visning i skolan med stora Patrik
Patrik Lernberger, frisör stylist make-up artist och fotograf!
Skall bli riktigt kul faktiskt. Så ingen praktik på fredag utan "event" istället :)
Nu skall jag upp och byta om inför min powerwalk!
Hörs kanske sen eller imorgon
Puss
Slänger med en härlig solbild, like it or not


Kommentarer
Du heter? Mikael

snyggaste bilden? :D

2009-03-18 @ 19:43:09
Du heter? Lina

Tack älskling :)

Tog massa massa bilder. du skall få se :)

och jag bara ÄLSKAR nitarmbanden <3

2009-03-18 @ 22:21:45
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0