vinterland?

Hej mitt vinterland, nu är jag här .. ?
Jag ville ha mitt vinterland för ungefär två månader sen. Inte nu i första vårmånaden
Men jag kom på lite positiva grejer med att det blev kallt och mysväder igen
Först tänkte jag på min stora svarta stickade kofta, så mysig! För häromdagen
då jag rensade min garderob, om ni minns, så höll jag upp den och tänkte:
Det är lite synd med att det snart är vår, då kan jag inte använda den mera
Samma sak tänkte jag me en grå stickad lång kofta, med världens största krage
hur skön som helst och mikael gillar den med (plus i kanten haha)
Den är föööör varm, Men kanske inte nu såhär i "snötider".
jag tänkte på mina svarta stickade gosiga benvärmare också. Blev mycket stickat nu
dom har jag använt kanske två ggr denna vintern. Dåligt av mig! 
får se hur mycket av mina stickade plagg som blir använda nu då
Snön är ju säkert borta imorgon i vilket fall som helst .. Så orka bry sig!

Idag ville jag bara kapa av mig fötterna när dagen drog sig mot sitt slut
jävlar vad dom värkte. Hade stått hela eftermiddagen från lunch och jobbat
Sen när jag kom ut i snöstormen slog det mig att dessa stövlarna läcker! ..
Så när jag sedan går av bussen och har halvvägs kvar så är min fötter iskalla och det
lixom plaskar under dom, fast i själva stöveln.  Låter riktigt härligt va?
Det blev dock himla skönt när jag kom hem. Brasan var tänd och middagen var klar :)
Det är en fördel med att sluta så sent varje dag. Familjen är hemma och maten är klar!
Det tycker jag är mysigt, känns lixom som hemma på nått sätt :)
Slängde i lite färg i mammas hår efter att jag fått i mig lite mat.
trodde det skulle vara segt eftersom jag färgat verkligen hela dagen men ikke!
Tror det blev bra, skall gå in till henne och kolla det nu faktiskt
och fråga vilken burk man lägger soppa i som man skall ha med sig till salongen imon haha
sov gott
puss

Kommentarer
Du heter? Anonym

Vad bra att mamma sa att du skulle ränsa gaderoben då vet man ju vad man har. men det känns rätt puckat att vilja ha på sig stickat nu när våren är här. Mamma sa att det skulle bli snö så då kunnde du ju tagit varmare skor,eller?

2009-03-16 @ 11:54:26
Du heter? Anonym

Vad bra att mamma sa att du skulle ränsa gaderoben då vet man ju vad man har. men det känns rätt puckat att vilja ha på sig stickat nu när våren är här. Mamma sa att det skulle bli snö så då kunnde du ju tagit varmare skor,eller?

2009-03-16 @ 11:55:46

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0