ett kort inlägg

Hejsan Hoppsan :)
det var verkligen inte igår jag skrev här i bloggen .. Lite dåligt av mig faktiskt
men jag har faktiskt haft fullt upp. Nu har det ju varit långhelg igen och då har man inte tid.
Just nu har jag inte tid att blogga heller, skall nämligen iväg på restaurangbesök nummer tre
vi öppnade upp veckan med den japanska restaurangen i måndags, väldigt gott :)
I fredags hade jag och min Micke ett-årsdag, så vi var på lilla tavernan och åt god mat
Och vi smakade en drink vi aldrig smakat innan. Där hette den Afrodite eftersom det är grekiskt
Den bestod av Passoa, vodka, sprite och lime! Jätte fräsch och riktigt smarrig :)
Nu måste jag gå och fixa håret för det är snart dags att åka till Göteborg (är på tjörn nu)
Det är nämligen dags för restaurang nummer tre! Bamboo blir det idag
För att jessica fyllt år, så det blir Mikaels familj och jag. Trevligt och gott ska det bli!
Jag får blogga mer sen när jag kommer hem, för nu måste jag kila
ha en bra söndag allihopa!
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0