Gul gegga

Hejsan hoppsan igen!
Jag flyttar runt lite överallt med min söta lilla laptop. Tycker om den mycket!
Nu sitter jag inne i mammas och pappas mini datarum. Bredvid deras dator.
Jag hjälpte nämligen mamma förut att flytta över lite bilder till deras data
och jag pratade med lite folk på min så jag tog helt enkelt med mig den in hit.
Så jag har känt mig som en riktigt kontorsnisse idag! Med två skärmar osv

Skalla strax göra mig iordning inför att sova, det blir tidigt säng gång idag ..
Men jag vill inte de! Göra mig ordning alltså. För vet ni vad ?
gissa vad jag har lyckats med? Ni lär ju inte bli förvånade, det är inte jag iaf.
Jag vaknade 5:40 imorse av att ögat var helt igenbommat, jag kunde knappt öppna de.
Jag går till spegeln, halva ögat är täckt med gult tjockt gegg!
Jag får lite panik, går ner till mammas som nyss vaknat, får fram en liten tår
men bara från det ena ögat , kom ihåg att det andra är igentäckt!
Och mamma säger, ta det lugnt stumpan du har fått ögoninflammation, det är ingen fara.
Okej pjuh. Kan en människa få ögoninflammation så får Lina Petersen de. Eller hur?
Hur rättvis är världen egentligen?
Så , att göra sig klar inför sängen innebär att jag skall kleta in ögat med en salva.
Kommer det bli mysigt? NEJ. Knappast troligt.
Jag skall inte bli rädd eller så imorgon då ögat antagligen kommer vara ännu mer geggigt
Salvan är nämligen oxå gul och kletig ..
So, watch out, jag är ett riktigt smittoffer nu! Men jag måste till skolan imorgon, iaf på svenskan
Skall få se med egna ögon att jag får MVG i svenskaB. Eller åtminstone VG haha
Sedan skall vi måla lakan till vårat studentflak! Wooho
Imorgon är det en fucking vecka kvar! Kan knappt tro det. Läskigt!
Nej nu måste jag gå. Wish me luck
Kolla in lite bilder på min bilddagbok ifall ni känner för det :)
Ha det bra och önska mig en god natt!
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0