Jaguar

Tjenamors bloggen :)
Naglarna är precis målade, det blev det snygga rosa lacket denna gången
Det passar till min klänning jag skall ha ikväl och till min studentklänning!
Påtal om att måla naglarna så måste jag berätta en grej.
Jag tänkte jag skulle snygga till mina tånaglar eftersom jag skall ha skor
där några av tårna syns. Så jag har filat min tånaglar , haha
det var en underlig grej. Har nog aldrig gjort det tidigare faktiskt
men jag vet inte, det kanske är vanligt? Brukar folk fila sina tånaglar?
Jag gav dom inget färgat lack iaf, skulle inte kännas som jag lixom
och vem kollar på mina tår imorgon? Kommer ju vara så snygg i min mössa
Men dom fick lite glanslack på sig iaf, så nu känner dom sig lite fina :)

Idag är mitt hår så äckligt att jag knappt vill ta i de. Det är i stort tvättbehov!
Men jag tvättade aldrig håret när jag duschade imorse .. Varför?
För att jag skall få det tvättat i skolan. Skall nog flirta med Sandra eller Sofia
så får jag en härlig massage samtidigt. Inte illa tänkt va?
Sedan fönar jag det och stylar det som vanligt, så blir det snyggt! :)

Farmor kommer snart slå en pling på hemtelefonen, för klockan börjar närma sig 12.
Hon skulle nämligen ringa vid den tiden, vi skall bestämma buss in till stan
Vi skall nämligen till Frick&co och köpa min studentpresent. En sax!
Så himla härlig och jag måste medge att den är snygg. 1600 kostar den
så det är ingen dålig studentpresent. Är så glad för att jag skall få den!
Skall försöka glömma av den tills imon och bli jätte överraskad när jag öppnar haha
Förutom saxen har jag verkligen ingen aning om vad jag skall få imorgon
Wiie, det pirrar i hela magen nu när jag skriver om det här. Lyckorus på hög nivå!

Det skall bli så kul! Så himla roligt så jag vill inte ens tänka på det mer nu
En annan rolig sak är att min älskade Micke blir fastanställd på jobbet
Härligt älskling, Grattis till dig :)
Vad gäller lägenheten så ligger han riktigt bra till men mer säger jag inte än
Ni håller väl alla tummar nu äger för att den skall bli hans?
Nu skall jag kolla om jag kan få i mig lite lunch, sen är det dags att sminkas.
Ha en fin dag, och hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag kommer ha!
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0