STUDENTEN!

Godkväll , det är den arbetslöse som skriver!
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA! :D :D
Och det bästa är att jag inte alls är arbetslös länge.
Jag skall inte alls skriva mycket, skall krypa ner under täcket
kolla på SATC sen sova som en stock enda tills imorgon!
Men måste bara tack alla underbara som gjorde min student GRYM!
Tack tack tack för allting! Presenterna är jag himla nöjd med. Verkligen!
Alla snyggingar i klassen, jag älskar er! Saknar er redan
har verkligen inte fattat innebörden med att vi tagit studenten ..
Flaket var bara så bäst! Lätt det roligaste med hela studenten
Slänger med nån bild, självklart kommer ni se mer bilder
Det finns en å annan med tanke på att vi började dricka redan vid 6

Nu skall jag sova. Tack igen allihopa! Aldrig varit så lycklig som igår!

Var tvungen att börja med ett paket, sedan fylldes hela bordet med grejer!

Vi var så jävla lyckliga!

Några av alla fina presenter jag fick, TACK!

Min nacke höll på att gå av av alla grejer men det var värt de
kolla bara hur söta gossedjuren är!
Puss på att vi i FR3A tog studenten igår.

Kommentarer
Du heter? Anonym

Ni var bäst mamma eller du var allra bäst stumpan

2009-06-09 @ 18:44:43

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0