The Weekend

De är ju inte allt för lätt att blogga när man har fullt upp en hel helg.
Och att samnafatta en grym helg med härliga händelser i ett blogginlägg är med svårt.
Men jag tycker att jag brukar lyckas ganska bra när jag skall skriver ner händelser
så jag ger det ett försök. Denna helgen har jag ju som sagt haft fullt upp.
Har haft folk runtomkring mig hela tiden, och jag gillar verkligen det. Älskar sällskap!
Men jag känner verkligen nu när jag sitter här ensam i mitt rum med min laptop
hur skönt det är att vara ensam ibland. Och hur himla trött man blir av att ha en hel familj
till boendes i huset. Mina kusiner och sådär från Småland har ju varit här sen i fredags.
Alla var här redan när jag kom hem från salongen i fredags, så nog blev jag välkomnad alltid
Micke överraskade mig och dök upp på salongen lagom till då jag skulle släppa iväg min sista kund.
Så jag hade lyxen att få skjuts hem.
Sedan berättade jag den stora glada nyheten och alla blev så stolta och glada för min skull!
Men den nyhetsbomben släpper jag inte än, förrän lite mer är klart och sådär.
Men tro mig, ni skall få veta de! Don't worry! :)

I fredags då efter allt kramandes så grillade vi och åt massa god mat!
Sedan skålades det i champagne med. Sincano Azti är ju för himla gott.
Studenten säger jag bara! :D
Micke sov här i fredagsnatt med så det var fullthus i mitt rum kan jag lova.
På lördagen åkte jag micke malvina och alice in till staden.
Får ju vssa skogsnissarna storstan när dom är här! Åkte lite rulltrappa och sådär haha
Jag och Malvina köpte ett halsband, ett hjärta i silver kedja som det står sisters på <3
Kan anses lite töntigt, men det skiter vi fullständigt i!
Vi är så läskigt lika, och har varit det enda sedan hon föddes. Varje gång vi ses hittar vi mer likheter
och det är så himla härligt. Med henne kan jag verkligen prata om allting! Bäst.
Idag var det ju konfirmationsdags. Precis som vi trodde var det maten som var bäst haha
Jag slänger med en otroligt charmig bild på oss som togs påväg till kyrkan imorse.
Nu skall jag faktiskt lägga mig i sängen! Har lite smink som skall av först sen.
Tack för denna helgen förresten, najs hare vart!
Vill bara säga att jag faller mer och mer för Kings of leon. Hultan till sommaren eller?
Säg till isåfall. Sov gott Puss på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0