inte arg, bara tänker

God kväll bloggen och alla som följer min värld!
Jag har några grejer jag vill ta upp, som fastnat i minnet
Vad vore vi utan datorer? Egentligen? Allt finns på datorn.
Detta slog mig ganska nyss då jag satte mig här och loggade in på msn
Har man inte varit inne på msn sen i tisdag (som i mitt fall nu då)
då existerar man inte. Typ inte iaf. Folk hänger lixom inte med
Bara för att man inte närdat vid datorn på några dagar
har folk tusen frågor om ens liv, som när tar du studenten? tex.
Jag ville se lite bilder och vart blir man hänvisad då?
jo till bilddagboken, facebook eller bloggen. Hallå, häng med Lina!
Och ett exempal till. Bilder från det förflutna, vart hittar man dom?
på datorn! Raderar man inte lite av det som var aktuellt förr?
Jag gör iaf. Varför skall jag ha bilder på killar eller grejer
som intresserade mig förr när vi inte ens har kontakt längre?
Självklart tar jag inte bort allt och mer än hälften finns i minnet
Nu lät jag tråkigt men det finns vissa grejer man behåller andra inte.
Men det finns folk som sparar allt på sin datorn. Hela ens liv ligger där på!
Ni uppfattar säkert mig som arg nu men det är jag absolut inte :)
Jag av nån älskar min dator! och skulle vilja ha en mini, dom är söta!
Finns det en rosa?
Förövrigt är jag väldigt trött fastän jag haft en seg helg. Men solen gör en trött!
Igår grillade vi ju hos Alex. det var mys och väldigt gott!
Vädret är bara .. mh finns inga ord! Love it
Bilder slänger jag med under mitt tjöt här och på facebook (haha)

Mammornas dag idag. Hoppas ni uppvaktat era morsor bra :)
Själv lagade jag middag till min sötaste mor
Värsta gourmet middagen, är fortfarande stolt & förvånad över mig själv
både min mamma och min bror tyckte det var jätte gott och sa att detta skall göras om!
Högsta poäng allså! Ni skall bara höra vad jag gjorde för nått festligt
Fylld lövbiff med vitlöksost, grillad såklart. Klyftpotatis och sallad med kiwi! NAJS!
På tisdag om jag inte jobbar , så skall det bli sämre väder
så skall jag äntligen ge mig på att baka muffins! Några coola, eller framförallt söta
Bilder kommer ni ju få se såklart!
Nu är det sovtajm, sov gott
puss

vi myste lite innan vi gick till Alex igårkväll :)



jag och mina babes gick till Sandra och hade mys på hennes altan


Kommentarer
Du heter? Ploppen :D

Mysig grillkväll vi hade :) det får vi göra om snart!

2009-06-02 @ 20:14:05
Du heter? Lina

ja absolut!

och nästa gång hänger jag med ut ploppen ;)

2009-06-03 @ 15:52:17
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0