perfect tan

God kväll kära blogg inkl alla söta små läsare :)
Sitter här i min säng och har det faktiskt riktigt mysigt, jag känner mig mysig!
Jag har nämligen haft en "ta hand om mig själv kväll" ikväll.
Denna myskväll innehöll dusch med inpackning, rakning av ben + andra områden
insmörjning av brun utan sol och så har jag klippt mina tånaglar.
Det är bara ansiktsmasken och att måla naglarna som saknas. Men naglarna tar jag imon
och ansiktsmasken skiter jag faktiskt lite i just nu.
Måste säga en rolig sak på tal om brun utan sol. Idag i skolan snackades det såklart om bal,
student och allt som skall förberedas innan dess. Då kom vi att prata om fusk bränna.
Vi mätte solbrända armar och jag sa stolt att jag minsann inte fuskar!
Med varken solarie eller brun utan sol. Med lite lagom stolt röst haha
Så när mamma kommer hem, vad tror ni hon har vart och köpt till mig då?
Jo en helt ny brun utan sol. med motiveringen:
-Jo, jag tänkte du kunde smörja in iaf axlar och bröstet nu inför balen.
Jätte gulligt mamma, verkligen. men vad menar du med det här egentligen?
är jag för blek för att gå på bal? Jag som tycker jag varit ganska flitig i solen hittills ..
Nej skämt och sido. Tack mamma det var jätte gulligt! :)
Jag får ju trotts allt inte sola magen på hela sommaren, så brun utan sol kanske är bra ändå?

Jag dricker min femte kopp te för idag ungefär. Inte riktigt men min tredje kopp!
Johanna nu tror du säkert att jag alltid dricker te, men det är inte riktigt sant
Jag syftar på att te och veckorevyn på kvällsvisten har blivit lite av en "Lina trend" haha
Men idag dricker jag massa te och knarkar halstabletter för att jag har blivit sjukis :(
Vaknade inatt och fick panik på min hals. Under dagen har jag även lyckats höja min temp lite
Med detta vill jag säga god natt, för nu är jag förberred inför natten må ni tro.
Har tagit två panodil, en kopp te och halstablett. Vatten finns i beredskap bredvid sängen!
så, sov gott alla söta små
Puss


Kommentarer
Du heter? johannna

Lina dricker BARA the!

2009-05-15 @ 19:32:18
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0