Home sweet home

Pjuh, vill bara andas ut lite.
Sitter här framför datorn med min söta termosmugg som jag har varmt te i :)
Jag kom på att den kan användas när jag sitter vid datorn.
För när jag gör te och sätter mig här glömmer jag alltid av att dricka medans det är varmt
så det lyckas alltid att kallna. Men nu håller min termosmugg värmen
så nu kan jag fastna vid datorn hur mycket jag vill och fortfarande ha varmt te!
Jag är väldigt trött, kanske därför jag fryser så mycket?!
Jag har snott min brors tofflor och sitter här och lyssnar på musik
Kollar på skor till studenten och tro det eller ej men jag har hittat ett par, på Din sko
Jag har nämligen tänkt mig ha ett par på studenten som jag kan använda sen med
inte bara till student tillfället alltså. Men sist jag var ute och kollade, hittade jag inga i min smak
Får se om det blir en sväng imon efter skolan, kanske förbi Din sko, och blir ett par skor rikare?
Direkt efter skolan imorgon skall jag möta upp mamma så skall jag prova min balklänning igen
Skall mätas lite och fixas med banden och sådär.
Efter det åker vi nog och köper min studentklänning. Blir nog den från MQ ändå, Gillar den! :)
Kan inte komma ifrån att många andra kommer ha likadan. Det går lixom inte att undvika
Sen skor på det då kanske. Kommer bli toppen!
Mamma och jag skall sätta oss ner och räkna på ett ungefär hur många som kommer på studenten
Allting skall nämligen vara klart snart!  Inte ens en månad kvar nu!..

Imorgon är det måndag igen . Fy. Ibland önskar jag att jag kunde stanna tiden
Vill inte att den flyger fram så fort som den gör. Det är skrämmande
Vågar man ta studenten? Helt plötsligt blir man vuxen. Arbetslös lixom ..
Jag har körkortet framför mig nu. Skall ta tag i det nu när jag äntligen hittat tillbaka till Lina!
Men äsch, jag orkar inte klaga på att tiden går fort. Kan ju inte hindra den iaf :)
Skall leva loppan istället! Inte tänka på att man har massa krav och måsten hela tiden
Jag skall försöka att bara flyta med! Skall bara bli helt hundra procent frisk först
Men livet leker redan mer nu än vad det gjorde innan. And I Love it!
Nej nu skriver jag mest bara trams. Jag skall ordna lite i mitt rum och sedan krypa ner i sängen
med veckorevyn och termosmuggen i högsta hugg! Tänk, mitt te är fortfarande varmt!
Ha det bra nu allihopa
Puss på er


Kommentarer
Du heter? Mikael

puss på dig med :)

2009-05-04 @ 07:12:48
Du heter? Anonym

SNYGGA SKOR! jag ville med se dina stenar ju:(

2009-05-05 @ 20:31:26

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0