vad är väl en bal på slottet?

Hejsan hoppsan eller godkväll om ni nu tycker det passar bättre! :)
Jag sitter i min brors rum och är i fullgång med balbilder.
Så himla roligt hade vi och alla var så sjukt fina.
Är helt klart nöjd med våran studentbal 2009! Vädret blev ju bra, lite kallt dock.
Håller som sagt på med bilderna, bilder från kvällens gång har jag inte ännu
men kort hemifrån innan vi stack och från poseidon har jag nu och ni kommer dö!
Jag blev precis kär i en bild på mig och Mikael. Jag och brudarna var så snygga!
Jag tänkte att jag skriver ett  mer utförligt inlägg lite senare ikväll när jag har lite mer tid.
Hörs sen godingar. Njut av några bilder så länge!
Puss




Lyckokänslor i hela kroppen! Bästaste babes <3

Kommentarer
Du heter? Daniel

Jahaaa! just det.

Jo, jag orkade inte mer.

Fina ni var!

2009-05-19 @ 20:00:27
URL: http://gryningsrop.blogspot.com
Du heter? Sofia

Herregud ! jag älskar bilden på dig och mig !!!!! :O

en ny i ramen på oss kanske baby :D

2009-05-19 @ 23:48:47
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0