Dagens planer

Är det inte bara jätte mysigt att väckas av ett par tassar?
Som kommer tassandes in i rummet och hoppar upp i sängen.
Fliza väckte mig imorse vid 9:30, trodde jag, men så var det inte
klockan på min stereo är inte ställd och lever sitt egna liv.
Så den går både före och är inte tillbaka ställd en timme.
Så i själva verket var klockan bara 8. Men vi gick ut ändå,
tog oss en morgonpromenad, åt frukost och kröp ner igen :)
Nu skall jag dock ta tag i saker och tingm mig själv och rummet.
Först och främst skall jag hoppa in i duschen, sedan städa lite.
Mitt rum ser faktiskt inte klokt ut, det är saker precis överallt.
Men jag bor ju inte där längre så jag håller ingen direkt ordning.
När jag bestämt mig att flytta helt (läs släppa taget om mamma, haha)
så kommer även en rejäl rensning, det skall slängas massor!
Efter städningen är det väl dags för lunch och lite fix.
För att sedan ta bussen till Do-redo och möta Johanna, handla lite
och sen åker vi hit, hem till mig igen.
Vi skall göra lite armband tänkte vi, skall bli kul! :)
Vi hörs sen igen, nu vet ni vad jag har för mig

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0