Frukost på sängen

För en gång skull gick jag upp i tid, eller vaknade i tid.
Annars brukar jag kolla på klockan och sedan somna om en stund
men idag bestämde jag mig för att vakna vid 9tiden.
Så nu sitter jag här i sängen och har precis ätit lite frukost.
Åt frukost i sängen. Första gången i lägenheten, det är så mysigt.
Det är ju en sak som är bra med att fylla år tex, att man får frukost på sängen.
Om du läser det här älskling kan jag försäkra dig om att jag hade en tallrik,
så nej, jag smulade inte ner hela sängen.
Påtal om att fylla år så är det många födelsdagsbarn just idag,
Benjamin och Tony fyller 20 och Farmor fyller 71(?) Grattis till dom!
Och om nästan en månad är det min tur att fylla år, wiiho.

Jag tog några kort på det ursnygga halsbandet jag gjorde igår på kursen.
Några kort på armbandet får följa med också.
Skall lägga in dom på datorn nu strax så får ni dom i nästa inlägg.
Hej så länge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0