Frukt freak och julmys

Jag och Mickepicke åkte till Maxi och handlade efter fikat.
Det blev en hel del gott som fick följa med oss hem.
Vindruvor köpte jag, hur gott är inte det på en skala?
Man kan ju lätt vräka i sig en hel kartong själv, non stop.
Då skall vi inte ens prata om clementinerna, jag kan inte sluta.
Idag har jag ätit 3 stycken tror jag och dagen är inte slut än.
Nu låter det som jag är värsta fruktfreaket men det är inte sant,
jag var det förr. Åt alltid frukt, högt och lågt, vilket var jätte bra.
Men jag har tappat min fruktiga sida nu, får försöka börja igen.
Det är ju både gott och bra med frukt, bättre än godis?
Det var inte menat att det skulle bli värsta fruktinlägget
så jag slänger med en bild på den fina ljusstaken vi köpte idag :)
Skall bli så mysigt att julpynta både här i lägenheten och hemma!


Kommentarer
Du heter? LISA

Jaha! Är det roligt att vara frisör? Nej, jag ska verkligen försöka. Men man måsta göra högskoleprovet och att göra prov är inte min grej. Vet du hur bra man var tvungen att ha för att bli antagen? På polisens hemsida står det att inget resultat krävs.

2009-11-18 @ 21:01:54
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0