Har ni med det syndromet?

Jag är faktiskt en duktig tjej och tvättar just nu.
skall även komma på någon check middag tänkte jag
Mikael sa att han kunde laga nått gott men jag är hungrig nu!
Jag körde en ganska lång sväng med mamma förut, kul
det är roligt att det faktiskt går framåt. Det ger en lixom hopp,
hopp om att till och med Lina kan ha körkort inom en snar framtid.
Förövrigt lyssnar jag på musik, sitter vid Mikaels grymma Mac :)
Har en resväska som borde packas upp, varför är det så tråkigt?
När man packar vill man ha med sig allting och knör ner grejerna
men när man kommit hem igen vill man inte ens ta i skiten.
För, jag är väl inte ensam om detta syndromet? Haha
Lägenheten bör röjas upp lite allmönt, så kanske skall få ett ryck?
Städryck är bra, jag gillar dom. Det blir så himla fint efteråt
dock är det helt meninslöst att städa om man inte är på humör.
Då får man bara massa annat gjort och rummet ser likadant ut.
Med lite grym musik kan jag nog få det riktigt fint här, hörs sen

Kommentarer
Du heter? Mattias

det blev toppen... lite pinsamt bara att de sminkade ute i butiken bland kunderna ;)

2009-11-02 @ 17:30:58
URL: http://makeupkille.devote.se/
Du heter? Anonym

2009-11-03 @ 18:17:17

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0