Jag gillar det

Nu har jag fortsatt att fixa och dona lite i lägenheten.
Bordet vi köpte igår blev riktigt snyggt, gillar det.
Har rensat lite runt omkring och påbörjat lite av våran plan,
får se vad Micke tycker när han kommer hem. Han vet inget :)
Jag skall fortsätta att vara lite duktig tänkte jag, lika bra.
Jag skall ut nu och slänga skräp, i återvinningsstationen
för att sedan ta ut cykeln ur förrådet och cykla hem.
Väl hemma skall jag i vanlig tur och ordning gå ut med vovven.
Idag skall jag övningsköra med, skall bli så himla roligt!
Tänk att det har vänt så för mig? allt är tack vare mamma :)
Emellan alla redigheter skulle jag träffa Sahra i stan men vet inte
om jag kommer få ihop det. Mamma slutar redan 15:30.
Vi får se. Här tänker jag inte sitta längre iaf, har en hund som väntar

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0