Kanske är dags nu?

Känns lite ovärt att gå till sängs igen när jag redan är uppe?
Så jag skiter nog i det och har en mysmorgon istället.
Sitter i soffan med Mikaels duntäcke kring mig, skönt.
Han väckte mig nämligen och skulle ha tag på en blocketannons,
kanske skall köpa köksbord + stolar, om det finns kvar.
Efter det hoppas jag att det börja hända grejer här.
Vill göra så mycket, kanske lika bra att flytta in på heltid?
Känns ju som det är dags då man skall köpa köksbord tillsammans.
Jag låg och pratade massa ideér med Mikael igårkväll i sängen,
problemet är bara att jag inte tror han hörde speciellt mycket.
Sömnen hade nog övertaget, så vi kan nog ta oss ett snack idag :)
Annars idag skall jag ner till salongen en sväng, snacka med Lottis.
Kanske springa ett ärende till Lindex inför slutprovet på söndag.
Efter det skall jag träffa Johanna, skall bli kul. Jag hoppas vi kan fika!
Jag tänker nämligen att jag inte är på salongen så länge sen,
för Johanna slutar 12:20 (jobbar nästan bredvid) så kan vi fika då.
Innan salongen skall jag cykla i stormen och gå lunchpromenix med vovven.
Ser ut att bli en bra dag helt enkelt. Hoppas på de :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0