Körde ett race på kursen

Nu är jag hemma igen och sitter nyduschad i soffan,
strax dags att hoppa i sängen och krypa under täcket.
Det är ju ganska bra att jag har en pojkvän som går upp i tid
det gör att även jag kommer i säng ordentligt.
Kursen gick bra, det var superkul och jag älskar att vara kreativ!
Det är verkligen min grej det där. Så kul att ha hittat nått rätt i livet
Hon gick igenom lite grejer i början, visade lite tekniker men annars
var det fritt fram. Eget skapande och självklart med guidning under tiden.
Men jag körde ett race med Johanna nere i hörnet och hann tre armband.
Tar kort på dom imorgon med grymt ljus så att ni får se.
För detta är ju faktiskt mina första armband nånsin, inte visat tidigare ju.
Så nu skall ni se att det kommer armband på löpande band haha.
Nästa vecka är det ju kurs på tisdag, arm-halsband i kedja.
Då skulle vi jobba mycket med tängerna och tekniker kring de.
Kan nog bli nått av oss en vacker dag tror jag, haha.
Nu skall jag krypa ner under täcket och ladda inför morgondagen,
vad som händer då får ni se imorgon. Fullt upp har jag och det är kul!

Kommentarer
Du heter? Sara

Åh skulle också vilja åka dit, verkar ju finnas huuur mycket som helst där :)

2009-11-09 @ 23:10:40
URL: http://eckerman.bloggagratis.se
Du heter? Viktoria ♥

sv: hah, det är bara någon vecka dom kommit på lärarna. En vecka utan undervisning och vanliga lektioner. Bara en massa studiebesök hela veckan! :)

2009-11-10 @ 07:32:49
URL: http://vickanss.blogg.se/
Du heter? S A N N A S . R U M

Ja, det var riktigt gott (:

Mums!

2009-11-10 @ 10:45:35
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0