Leker hemmafru (recept kommer sen)

Förstår ni hur gott det luktar i hela lägenheten just nu?
Jag leker mänligen hemmafru och bakar bröd, frukostbröd.
Hittade receptet på baksidan av råksiktpåsen, blir nog gott.
Självklart kan jag inte låta bli att trixa med receptet lite
så vi får se om det funkar haha. Gott luktar det hur som helst.
Vi har en liten hemmadag här idag, Mikael är ju lite seg (läs bakis)
Så vi tänkte ta bort lite hyllor, sätta upp lampan i hallen,
kanske slipa och spackla väggen lite för att sedan kunna måla.
Så nu börjar det hända grejer kanske? Skall bli så kul
Tänkte sätta mig ner och skriva en lista på grejer vi behöver
och vill ha. Så man inte kastar iväg alldeles för mycket pengar.
Eller slarvar bort någon idé? Visst låter det smart?
Vi kom på det förut då vi satt och kollade på IKEAs hemsida.
Lägger upp recept och bild på frukostbullarna sen, nu skall jag smaka

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0