Lyckad kväll!!

Fy vad trött jag är. Inte konstigt med tanke på klockan
Lägger mig alltid samtidigt som Micke, vid 22 tiden.
Men inatt skall jag sova hemma i mitt egna rum, ensam.
Jag är så trött att ögonen går i kors så det är nog lugnt.
Blev en mysig kväll med massa kunder. Väldigt mycket folk!
Fick sålt en hel del
och det är alltid lika roligt.
Mina gäster/kunder gick hem riktigt nöjda och glada iaf :)
Imorgon hoppas jag hinna med lite pysseljobb, var ett tag sen.
För att orka de och orka upp imon måste jag sova,
så jag säger god natt nu, sov gott.

Kommentarer
Du heter? LISA

Då måste du berätta när du fått reda på vad dom heter! Kan ju hända att jag känner dom:)



Hhaft en bra dag?:)

2009-11-24 @ 11:05:51
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0