Män som hatar kvinnor

Skall strax äta frukost, sent jag vet, men jag låg i sängen länge
och det var ingen höjdare känner jag nu. Är jätte seg!
Tur att jag skall ut i friska luften och cykla hem till vovven.
Då blir jag nog lite piggare igen. Men känner mig sådär idag,
är lite snorig och det är inte okej. Tänker inte bli sjuk igen!!
Idag är det sånglektion som står på schemat först,
ingen tid i studion idag utan vi skall gå igenom två låtar till mig.
Är lika bra eftersom jag inte känner mig helt 100%.
Efter det kanske jag skall överraska alla genom att gå till bilskolan?
Det är nämligen dags att börja med pärmarna där nere nu, lika bra.
Sedan idag är det middag och mys med mamma, vi skall kolla film.
Tror vi skulle se män som hatar kvinnor?! Men är inte säker.
Sen vet jag inte om jag sover hemma eller inte det får vi se,
jag sover nog hemma onsdag till torsdag eftersom vi åker till ullared då.
Och Mikael tyckte det var lite hårt att sova utan mig två nätter irad ;)
Nu måste jag klä på mig och cykla hem till vovven, hörs sen igen

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0