skitväder, affärer, fika och USA

Håller på att göra mig iordning, skall strax ut i skitvädret.
Det lockar inte någonstans, tur att jag inte skall gå så långt.
Skall möta upp farmor, vi skall på en utflykt idag, haha.
Skall åka till Frölunda-torg med bussen och ta en dag i affärer.
Fika lite och sedan åka hem. Helt okej torsdag lixom :)
Efter den lilla trippen skall jag hem till Alexandra en sväng,
det var minsann längesen men det skall bli kul.
Det gör lixom inget att det var längesen, sånt märks inte när vi ses.
Det tycker jag är skönt! Vi skall hur som helst snacka lite,
hon skall visa mig lite grejer och så skall jag få hennes nyckel.
Är nämligen anlitad katt och husvakt när dom åker till USA.
När jag sedan skall hem hit igen vill jag ha en myskväll med Micke,
tror ni jag får igenom det? Med tanke på vädret är det nog no problems.

Kommentarer
Du heter? LISA

Nä, det förstår jag. Men vad mer vill du göra då? Hur gammal är du förresten?



Okej, jag får väl inte ge upp riktigt än då....



HA en bra dag:)

2009-11-19 @ 11:47:50
URL: http://liisamax.blogg.se/
Du heter? Suss

Hejsan. Har svarat på min frågestund som jag hade igår. ^^

2009-11-19 @ 15:38:52
URL: http://sussiiluss.blogg.se/
Du heter? LISA

Jag håller med dig.Jag är 18 och försöker lista ut vad jag vill bli. Väldigt svårt. Men jag ska erkänna att du har inspirerat mig med att skapa egna smycken:) funderar själv på att prova. Har du något bra tips på vart man köper material?:)

2009-11-19 @ 18:24:48
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0